Komuniti Forum Bandar Bukit Raja, Klang Selangor
 
HomeHome  Muka DepanMuka Depan  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  
Share | 
 

 Suria Detox Foot Patch....Tampal, Tido, Toksin Hilang (3T)

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
en. jett
AJK Forum
AJK Forum


Number of posts: 536

PostSubject: Suria Detox Foot Patch....Tampal, Tido, Toksin Hilang (3T)   16th June 2010, 10:13 pm

Salam & selamat sejahtera...

Agak lama tak berforum tapi selalu menjenguk. Kepada forumer2 lama harap2 suma sihat. Kepada forumer2 baru, selamat datang dan selamat berforum. nak kongsi sket produk kesihatan ni. Murah dan berkesan.


FOOT DETOX PATCH - KOYOK KAKI HILANGKAN TOKSIN

Tahukah anda kandungan toksin yang merbahaya di badan anda sekarang?

Tahukah anda dengan pencemaran, permakanan dan cara hidup anda sekarang menyebabkan kandungan toksin yang merbahaya telah meningkat di dalam badan anda.

Tahukah anda Foot Detox Patch (koyok kaki) membuang toksin badan telah lama di gunakan di Asia dan telah mula popular di Eropah dan Negara-negara timur tengah.

Jangan simpan toksin dalam badan anda. Gunakan foot patch untuk pembuangan toksin dalam masa yang sama memberi kesihatan yang baik kepada anda!

Dapatkan pelekat buang toksin yang murah dan berkesan di pasaran. Tiada bahan terlarang dalam kandungannya. Penggunaan hanya 6-8 jam sehari.

Hanya herba2 terpilih!

Mencegah lebih baik daripada mengubati.

Tubuh manusia akan menyahtoksin jauh dari hati dan toksin ini akan disimpan di bahagian bawah badan atau kaki. Herba dan bahan semulajadi yang digunakan dalam detox patch ini memanaskan tapak kaki dan membuka ruang lubang akupuntur dan ini membolehkan detox patch ini menarik keluar toksin dari badan secara lembut dan perlahan.

KESAN


Kesannya akan dapat dilihat apabila warna kuning dan kering pada patch ini bertukar ke warna coklat atau hitam dan basah/lendir. Ini menunjukkan toksin ditarik keluar. Teruskan penggunaanya sehingga warna bertukar lebih cerah yang menunjukkan toksin badan telah dikeluarkan.

BAHAN HERBA


Wood Vinegar Distillate, Bamboo vinegar Extract, Carapace, Combined Plant power Distillate, Vitamin C, Cornstarch, Minus Ion.

Tanda-tanda seseorang itu BANYAK toksin

Kerap sakit kepala.
Badan akan berasa letih tanpa sebarang sebab.
Susah bangun tidur.
Bahagian keliling mata gelap.
Bahagian-bahagian tertentu di permukaan kulit seperti di bahagian bawah lengan, celah paha dan sebagainya juga akan kelihatan gelap daripada warna asal kulit.
Banyak angin, alahan, inflamasi pada sendi.
Sinus.
Berat badan meningkat.
Kehadiran selulit.
Masalah jerawat dan banyak lagi.

FUNGSI-FUNGSI FOOT DETOX

* Membuang toksin dlm badan, air berlebihan & cegah bau kaki
* Membuatkan badan menjadi lebih bertenaga
* Mengurangkan allergic, sakit sendi,
* Mengurangkan Sakit kepala, migrain atau tekanan kerja
* Menormalkan tekanan dan aliran darah
* Menguatkan sistem immune badan
* Melegakan sakit tumit & tapak kaki
* mengurangkan sembelit, Kembung perut
* membantu masalah jerawat/resdung
* Mengurangkan Diabetes, Kegemukan
* Mengatasi masalah sukar tidur
* Berpanjangan penggunaan ubat
* Bekerja dengan bahan kimia seperti cat, larutan pembersih dll
* Menyegarkan ketika bangun dari tidur * Mengurangkan sakit gout, sendi, juga untuk perokok

CARA GUNA: MUDAH DENGAN 3T TAMPAL,TIDO,TOKSIN HILANG



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us


RM25.00 SEKOTAK (10 KEPING). Ambil 2 kotak ader diskaun sket, spesel utk kwn2 BBR. Yg gambo tu sendiri pakai. lama kelamaan dah tak hitam mcm tu lg, kandungan toksik dah kurang, insya-allah.

Bole hubungi saya di 0196328904. PM pun bole. penghantaran ke pintu rumah....
Back to top Go down
wakyan
Penduduk Lama
Penduduk Lama


Number of posts: 146

PostSubject: Re: Suria Detox Foot Patch....Tampal, Tido, Toksin Hilang (3T)   17th June 2010, 2:32 pm

mak aii , banyak nya toksik dlm bdn, fuhh
Back to top Go down
en. jett
AJK Forum
AJK Forum


Number of posts: 536

PostSubject: Re: Suria Detox Foot Patch....Tampal, Tido, Toksin Hilang (3T)   17th June 2010, 4:35 pm

wakyan wrote:
mak aii , banyak nya toksik dlm bdn, fuhh

tapi hari ni alhamdulillah dah kurang sket wak. nanti kalu sempat saya upload gambarnyer. sedap sket badan.
makan mcm2 mmg byk toksik wak...
Back to top Go down
Pejo
AJK Forum
AJK Forum


Number of posts: 1870

PostSubject: Re: Suria Detox Foot Patch....Tampal, Tido, Toksin Hilang (3T)   17th June 2010, 6:49 pm

en. jett wrote:
wakyan wrote:
mak aii , banyak nya toksik dlm bdn, fuhh

tapi hari ni alhamdulillah dah kurang sket wak. nanti kalu sempat saya upload gambarnyer. sedap sket badan.
makan mcm2 mmg byk toksik wak...

Bro Jett,
tu gambar toksik ko punya sendiri ker?
Back to top Go down
http://www.blogmasjid.bandarbukitraja.org
en. jett
AJK Forum
AJK Forum


Number of posts: 536

PostSubject: Re: Suria Detox Foot Patch....Tampal, Tido, Toksin Hilang (3T)   17th June 2010, 11:33 pm

Pejo wrote:
en. jett wrote:
wakyan wrote:
mak aii , banyak nya toksik dlm bdn, fuhh

tapi hari ni alhamdulillah dah kurang sket wak. nanti kalu sempat saya upload gambarnyer. sedap sket badan.
makan mcm2 mmg byk toksik wak...

Bro Jett,
tu gambar toksik ko punya sendiri ker?

ha'ah. aku tak penah detox2 sebelum ni. yg gambar bawah ni 2nd day punyer outcome. alhamdulilah sikit ada kurang. hopefully esok kurang lg. nak pakai yg mahal kos la pulak mr. jo...kalu nak try oder awal so bole direservekan...




Uploaded with ImageShack.us
Back to top Go down
wakyan
Penduduk Lama
Penduduk Lama


Number of posts: 146

PostSubject: Re: Suria Detox Foot Patch....Tampal, Tido, Toksin Hilang (3T)   18th June 2010, 11:07 am

wah boleh lah oder dgn jett, bdn kerap lenguh2, mesti lbh hitam dari jett punya
Back to top Go down
en. jett
AJK Forum
AJK Forum


Number of posts: 536

PostSubject: Re: Suria Detox Foot Patch....Tampal, Tido, Toksin Hilang (3T)   18th June 2010, 5:46 pm

wakyan wrote:
wah boleh lah oder dgn jett, bdn kerap lenguh2, mesti lbh hitam dari jett punya

boleh wak, no problem........
Back to top Go down
en. jett
AJK Forum
AJK Forum


Number of posts: 536

PostSubject: Re: Suria Detox Foot Patch....Tampal, Tido, Toksin Hilang (3T)   18th June 2010, 11:51 pm

3rd day.....



Uploaded with ImageShack.us

ader peningkatan....
Back to top Go down
ainacorp
AJK Forum
AJK Forum


Number of posts: 406

PostSubject: Re: Suria Detox Foot Patch....Tampal, Tido, Toksin Hilang (3T)   21st June 2010, 8:12 am

en. jett wrote:
3rd day.....



Uploaded with ImageShack.us

ader peningkatan....


Masuk semalam dah 2 hari saya guna produk ni. Syukur Allahamdulillah sbb hasilnya tak le sehitam sample hari pertama En. Jett tapi cam sample hari 3 tu. Saya pun suruh kakak saya pakai sbb dia ada masalah sakit tangan kanan dan kiri. Pagi tadi masa buka ok juga sikit2 je hitam pada kaki kiri tp kaki kanan banyak sikit le. Kakak saya kata tangannya ade sikit perubahan, tak le sesakit hari2 sebelum ni.
Back to top Go down
en. jett
AJK Forum
AJK Forum


Number of posts: 536

PostSubject: Re: Suria Detox Foot Patch....Tampal, Tido, Toksin Hilang (3T)   29th June 2010, 10:17 am

Salam & salam sejahtera...

Suria Detox Foot Patch packing versi baru dgn harga yg sama....terima kasih kpd rakan2 yg telah mencuba produk ini...



Uploaded with ImageShack.us
Back to top Go down
en. jett
AJK Forum
AJK Forum


Number of posts: 536

PostSubject: Re: Suria Detox Foot Patch....Tampal, Tido, Toksin Hilang (3T)   29th June 2010, 10:24 am

en. jett wrote:
Salam & salam sejahtera...

Suria Detox Foot Patch packing versi baru dgn harga yg sama....terima kasih kpd rakan2 yg telah mencuba produk ini...



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
Back to top Go down
 

Suria Detox Foot Patch....Tampal, Tido, Toksin Hilang (3T)

View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

 Similar topics

-
» Laughing at the baby's foot in the sink: for us abortion clinic workers, the macabre was the norm
» Patch #7 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
» Patch for CoD4 1.7
» Battlefield 3 Patch
» Patch Enforcer 1.0

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Komuniti Forum Bandar Bukit Raja, Klang Selangor - bukitraja.net  :: Pendapatan Sampingan! ( Iklan di bukitraja.net ) :: Lain-lain Bisnes-